marți, 22 decembrie 2009

Craciun Fericit!


Sagrada Familia. Fatada Nativitaii.
Pentru ca se termina inca un an si pentru ca ne dorim Craciunul ca sa ne inconjoare cu iubirea celorlati, cu bucurie si cu speranta, as vrea sa impartasec cu voi una din emotiile profunde pe care le-am trait anul acesta: Fatada Nativitatii a lui Gaudi, pe care am vazut-o prima data anul acesta in iulie.
Am multumit atunci lui Dumnezeu ca spiritul creator se poate manifesta in atatea feluri si ca emotiile pot sta la fel de bine in piatra ca si in sufletele oamenilor.
Sarbatori fericite tuturor!

4 comentarii:

  1. craciun fericit si tie... zic asta sperand ca este si pt mine urarea :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. mu mai posta fotografii la dimensiunile astea
    800 pixeli latura lunga este arhisuficient pentru un blog

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place ca ai detalii si ca nu ai postat o fotografie cliseu cu gloabe, poame si lumini. Ramai o sensibila, se pare...Sarbatori fericite si tie

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa. sper sa o vad si eu intr-o zi, Gaudi este unul din favoritii mei. pina atunci insa, ma bucur de "preview" :)

    sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere