duminică, 14 noiembrie 2010

Intr-un acvariu imaginar

... vineri seara .. incerc sa mananc ceva... dau drumul la televizor , intre timp imi dau sema ca vreau de fapt sa ascult muzica .. dau drumul si la CD ... evident schimb canalul pe Animal Planet ... si, in timp ce mananc prima bucatica de branza , pe covor ... ma intreb de ce am nevoie de atatia stimuli doar ca sa manac vineri seara pe covorul din sufragerie .. pe vremuri nu aveam nevoie de imagini relaxante pe Animal Planet ... nu aveam nevoie nici de CD (radioul era ok) ... si nici nu imi trebuia lumina aprinsa ...si nici de paharul cu vin langa farfuria cu branza ...
asa ca am oprit televizorul si am mancat pe intuneric ascultand U2 de pe o caseta veche gandindu-ma la cat de mult am luat de-a gata societatea de consum ... si cat de experti am devenit in a ne pacali nevoile cu din ce in ce mai multe surogate... care nu sunt eco-friendly deloc, si care ne indeparteaza tot mai mult de ceeea ce avem nevoie cu adevarat ...

.. mi-am adus aminte de cantecul Pink Floyd "Wish you were here"... niste pesti falsi intr-un acvariu imaginar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu